У Дубовому створять ЦНАП та затверджено генплан селища (ФОТО)

Минулого тижня відбулося пленарне засідання XIX сесії Дубівської селищної ради VII-го скликання. У залі були присутні 14 депутатів з 26. Через те, що більшість з них проігнорували засідання, кворум набирався доволі складно, а початок сесії довелося відстрочити на півтори години. Та зрештою, депутати зібралися й розпочали роботу.

Розглянули ряд актуальних для дубівчан питань, пов’язаних з внесенням змін до бюджету, затвердження генерального плану селища, надання дозволу на створення ЦНАПу та інше. Відкрив зібрання селищний голова Василь Носа, ознайомивши присутніх з порядком денним. Розгляд ряду запланованих питань депутати вирішили перенести на наступну сесію. Так, питання про протипожежний стан в смт Дубове, з якого мав інформувати начальник ДПРП смт Дубове О.О.Коновалов, вже вдруге не заслуховувався на сесії. О.О.Коновалов, попри обіцянку виступити перед депутатами, так й не з’явився на засідання. Також не обговорювали питання про позбавлення статусу мешканця гірського населеного пункту, про розгляд листів та земельні питання.

Найперше, інформував селищний голова з питання про затвердження генерального плану селища. Як зазначив Василь Михайлович, розробляється генеральний план населеного пункту вже майже 5 років і у квітні цього року він був розглянутий на засіданні архітектурно-містобудівної ради. На черзі – його затвердження на засіданні сесії. Тож депутати проголосували за це рішення.

Також затверджено проект детального планування для очисних споруд. Заплановано, що споруди  очищатимуть 500 кубометрів стічних вод на добу, а встановлять їх на початку Дубового, поблизу автозаправки.

Одноголосно проголосували депутати й за надання  дозволу на створення ЦНАПу у селищі. Як зазначив Василь Михайлович, Центр надання адміністративних послуг працюватиме за принципом «одного вікна», що дозволить мешканцям Дубового та навколишніх сіл швидко та зручно отримати різного роду адміністративні послуги, зокрема, це – оформлення паспортів, реєстрація місця проживання, вирішення питання щодо землеустрою, нерухомого майна та інше. У Центрі буде 7 працівників, ще 1-2 робочі місця створять у с. Красна. Передбачається, що розміститься ЦНАП у малому залі будинку культури. Приміщення буде реконструйовано та добудуються внутрішні туалети, також на вході до будинку культури буде встановлено пандуси. А стало можливим створення у Дубовому ЦНАПу завдяки тому, що селище є потенційним центром запланованої ОТГ.

Сесією було затверджено й проект з реконструкції освітлення вул. Гагаріна, відповідно до якого відремонтують опори ліхтарів та встановлять ЛЕД-лампи, також заплановано замінити світильники на території парку та дитячого майданчика.

Відтак, заслухали головного бухгалтера селищної ради Ганну Маркусь, яка інформувала з питання про внесення змін до селищного бюджету. Так, на підставі рішення сесії Тячівської районної ради від 16 серпня 2018 року № 489 селищній раді виділена «Інша дотація з місцевого бюджету» в сумі 231 тис. грн., яка спрямована на такі видатки: оплату за електроенергію у закладах дошкільної освіти – 50 тис. грн., утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за кошти місцевого бюджету. А точніше, повернуто борг дорожній фірмі, що займалася  поточним ремонтом ділянки дороги по вулиці Фізкультурна, в сумі 31 тис. грн. Також 150 тис. грн.  спрямували на реконструкцію спортивного майданчика біля ЗОШ І-ІІ ст. № 2 за програмою «Фінансова підтримка об’єктів соціально-культурної сфери громади селища Дубове на 2017-2018 роки». Ще  260 тис. грн. вирішено передати на фінансування об’єкту «Капітальний ремонт ділянки дороги по вул. Заводська» (повернуто борг за виконані роботи), а  50 тис. грн. спрямовано на ямковий ремонт головної вулиці у частині селища Пасічна.


За рахунок перевиконання дохідної частини бюджету за вересень («Єдиний податок з юридичних осіб») загальний фонд поповнився 85 тис. грн., кошти вирішено спрямувати на програму «Про посилення соціального захисту слабозабезпечених категорій громадян у 2018 році», зокрема, 20 тис. грн. – на допомогу на поховання. Також 60 тис. грн. – для організації прибирання на території цвинтарів і 5 тис. грн. – на придбання принтера для селищної ради. 

У питанні «Різне» йшлося про продовження дії договору оренди на 2 роки 11 місяців шкільних буфетів у ЗОШ І-ІІІ ст. та ЗОШ І-ІІ ст. №1. Однак розгляд цього питання депутати передбачили на наступне засідання сесії, оскільки воно потребує детального вивчення.



Л.Білак для Tyachiv.com.ua


Матеріали по темі:

0 коментарів

Залиште Ваш коментар

Коментувати новину Cancel reply