Електронна звітність: як це працює

Сьогодні у платників податків в Україні з'явилася можливість подання податкової звітності в електронній формі. Це дало змогу вирішити багато проблем, з якими постійно стикаються бухгалтери підприємств.

Можливість подання електронної звітності суттєво спрощує роботу бухгалтера та має багато переваг для платників податків:

- економія робочого часу та коштів на придбання бланків;

- гарантія автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;

- суттєве скорочення термінів проведення перевірки щодо правомірності заявлених до відшкодування сум ПДВ та забезпечення своєчасного їх відшкодування платнику податку;

при введенні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів;

- повідомлення  про наявну заборгованість перед бюджетом;

- підтвердження доставки звітності;

- конфіденційність інформації;

- оперативність обробки інформації у податковому органі.

Для подання податкової звітності до органів ДПС в електронній формі платникам податків необхідно:

- безкоштовно отримати у акредитованому центрі сертифікації ключів ІДД ДПС України посилені сертифікати ключів електронного цифрового підпису;

- з органом ДПС за місцем свого обліку укласти договір про визнання електронних документів;

- мати програмне забезпечення з бухгалтерського обліку або програмне забезпечення з формування податкової звітності, яке безкоштовно розповсюджується органами ДПС.

        


Матеріали по темі:

0 коментарів

Залиште Ваш коментар

Коментувати новину Cancel reply