Надіслати
НОВИНУ
 
1/28/2020    П:233 К:0
Начальник ЦВПЗ №1 м.Тячів розповіла про досягнення та проблеми районної поштової служби
У час новітніх технологій не втрачає своєї актуальності поштовий зв'язок. Пошта й надалі залишається найбільш поширеною і доступною формою зв’язку, а її послуги стабільно користуються попитом у суспільстві. Для жителів Тячівського району щоденно відкривають двері 43 відділення поштового зв’язку, а листоноші, не зважаючи на погодні примхи, щораз поспішають у найвіддаленіші куточки району, доставляючи пенсію та кореспонденцію абонентам.
Про роботу пошти у Тячівському районі та актуальні проблеми структури розповідає нещодавно призначена начальник ЦВПЗ №1 Хустського відділення м. Тячів В. В. Антал.

– Віто Василівно, Вас порівняно недавно  призначено на посаду керівника Тячівської пошти. Чи встигли Ви освоїтись на новій посаді, адже районна поштова система чимала?



- Очолила я центральне відділення тільки у серпні 2019 року, однак вже встигла ознайомитися з усіма нюансами роботи структури. Оскільки раніше я працювала у банківській сфері, а серед поштових послуг є споріднені послуги з банківськими, то працювати на новій посаді мені зовсім не  важко.

– Які ваші першочергові кроки щодо покращення роботи Укрпошти у районі?

- На території Тячівщини діють 43 поштові відділення, а 44-м є центральне відділення у м.Тячів. Загалом, послуги населенню надають близько 150 осіб. Практично у всіх відділеннях я уже побувала та познайомилась з колективами. Маю зауважити, що попереду дуже багато роботи з покращення умов праці поштовиків. Адже чимало відділень потребують капремонту та оновлення меблів, а у деяких -  потрібно встановити додаткове опалення. Та є і позитивні моменти. Скажімо, 32 районні відділення Укрпошти вже автоматизовані та приєднані до мережі Інтернет. Чекають на  «комп’ютеризацію» відділення в Усть-Чорній, Тарасівці та Тисалові. Дбаємо й про працівників. Так, за можливості, у попередні роки було забезпечено листонош велосипедами. Цю справу буде продовжено і цьогоріч.

- А чи не втрачає прихильності громадян пошта у зв’язку з  розвитком комунікаційних технологій та появі приватних компаній з надання експрес-послуг?

 – Хочу зауважити, що конкуренція тільки стимулює пошту покращувати рівень надання послуг. До всього, Укрпошта надає широкий спектр послуг, яким не може похизуватися жодна із сфер обслуговування. До речі, основна її функція залишається незмінною – це доставка та прийом поштових надсилань, листів, кореспонденцій. Також через відділення здійснюється виплата пенсій та грошових допомог, приймаються будь-які види платежів, надаються різні види фінансових послуг. Серед сільського населення чимало людей користується такою послугою, як «грошовий переказ». Відправляючи посилку чи листа, відвідувач може поповнити телефон, оплатити будь-які послуги, придбати пресу та навіть деякі продукти, замовити речі через каталог. А оплату можна проводити як готівкою, так і карткою.

Хочу зазначити, що пошта надає й унікальну пропозицію –  власну марку. Це поштова продукція з персональним дизайном клієнта. Для  швидкого та зручного користування поштовими послугами за допомогою мережі Інтернет на корпоративному сайті Укрпошти функціонує «Особистий кабінет».  Ще велику перевагу має послуга – «укрпошта-експрес», що дозволяє швидко доставити посилку по Україні з оптимальним співвідношенням ціни та якості.

Зараз впроваджуємо нову послугу – зняття готівки з картки через POS-термінал. Це зручно у сільських місцевостях, де банкоматів немає, а зарплату багатьом нараховують на картку. Так, з 23 січня  такі термінали вже працюють у 32 автоматизованих відділеннях Укрпошти району. За допомогою терміналу громадяни можуть зняти з банківської картки від 50 грн. до 10 тис. грн.



- Велика частина населення звикла звертатися до листонош за послугами. Чи збереглась ця тенденція?

- Безумовно, не менш важливу роль у поштовій сфері відіграє робота наших листонош, адже вони не тільки доставляють кореспонденцію та пенсію літнім людям, соціальні виплати адресатам, а ще приймають платежі та оформляють передплату на періодику.

- До речі, нещодавно закінчилась передплатна кампанія. Які видання читають мешканці району?

- Найбільше шанувальників серед тячівців має  всеукраїнська  газета «Експрес», читають також районну газету  «Дружбу», міську газету  «Тячів» та угорськомовне видання «Карпаті Ігас Со».

- Наскільки  популярним досі є  листування серед населення?

- Попри те, що основну комунікаційну функцію у сучасному суспільстві перебрали на себе інтернет та мобільні оператори, листи часто надсилаю один одному громадяни. Варто зазначити, що все ж найбільше серед них не особистих, як ще було років 30 тому, а офіційних листів. 

- Як часто у сільські відділення прибуває поштова автівка з кореспонденцією?

- Наразі є чотири тракти, тож службові автомобілі курсують до поштових відділень щодня, окрім середи та неділі. На жаль, автопарк застарілий і подеколи трапляються механічні поломки транспортного засобу. Відрадно, що дирекція Укрпошти у таких випадках йде нам на зустріч та надає додатковий транспорт, яким й доставляємо кореспонденцію по району.

– Які питання у поштових відділеннях району потребують нагального вирішення?

- Через невисоку заробітну плату в нас існує тенденція плину кадрів. Однак намагаємось зробити все можливе, аби робота в Укрпошті була престижною.. Я, звісно, розумію, що для заохочення потрібна належна оплата праці. Розуміє це і керівництво, тому з метою покращення рівня оплати введена нова система мотивації, яка дозволить платити більше тим, хто більше працює. Як вже згадувала, ще потребують оновлення більшість відділень у населених пунктах. І звісно, для покращення роботи тячівської пошти необхідно придбати новий автотранспорт.  

- Дякую за розмову!


Цікавилася Л.БІЛАК для Tyachiv.com.ua





Коментарі (0)

Додати коментар
Введіть число
 
 
Новини від KINOafisha.ua
Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Cinema Citi