Можливість подання електронної звітності суттєво спрощує роботу бухгалтера та має багато переваг для платників податків:
- економія робочого часу та коштів на придбання бланків;
- гарантія автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;
- суттєве скорочення термінів проведення перевірки щодо правомірності заявлених до відшкодування сум ПДВ та забезпечення своєчасного їх відшкодування платнику податку;
при введенні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів;
- повідомлення про наявну заборгованість перед бюджетом;
- підтвердження доставки звітності;
- конфіденційність інформації;
- оперативність обробки інформації у податковому органі.
Для подання податкової звітності до органів ДПС в електронній формі платникам податків необхідно:
- безкоштовно отримати у акредитованому центрі сертифікації ключів ІДД ДПС України посилені сертифікати ключів електронного цифрового підпису;
- з органом ДПС за місцем свого обліку укласти договір про визнання електронних документів;
- мати програмне забезпечення з бухгалтерського обліку або програмне забезпечення з формування податкової звітності, яке безкоштовно розповсюджується органами ДПС.